Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟ 2011

ΜΕΙΩΣΗ   ΤΩΝ  ΤΡΟΧΑΙΩΝ   ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ    ΤΟ  2011


Όπως   ανακοίνωσε  το  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ  ΤΟΥ  ΠΟΛΙΤΗ   σε  σύγκριση   με  το   2010   είχαμε  μια  μείωση   στα   τροχαία   ατυχήματα   .

Όμως   κατά   50%   σαν   πρώτη   αιτία   είναι   η  κακή   οδηγηκη   συμπεριφορά   που  έχουμε   όταν   είμαστε   πίσω   από  το  τιμόνι   και   συμπεριφερόμαστε  σαν   να   είμαστε   οι   άρχοντες   της   ασφάλτου   και  οι   υπόλοιποι  χρήστες   του   δρόμου   απλά   είναι   άχρηστοι  
Επειδή   εμείς   οι  ξερόλες   και  οι  επαγγελματίες   έχουμε   τον  δικό   μας   κώδικα   οδήγησης   .
Επειδή  νομίζουμε  ότι   είμαστε   οι   μοναδικοί   που   το   ΑΛΚΟΟΛ   δεν   μας   μειώνει   τα   αντανακλαστικά  μας   αλλά   μας   κάνει   ποιο   μάγκες    που   όμως   τους   πατεί   το  τρένο   στην  τελική   και   μαζί   με   αυτούς   μερικές   φορές   και  τα   παιδιά   μας  .

Επειδή   τον  ΚΟΚ    τον   γράφουμε   στα   παλιά  μας   τα  παπούτσια   και   ο  νομοθέτης   έχει   πάντα   άδικο   μια   και   τις   περισσότερες   φόρες   μας   κάνει   την  ζωή   δύσκολη 

Το   δελτίο  τύπου  αναφέρει  σχετικά  με  το  θέμα  :  

Αθήνα, 11 Ιανουαρίου 2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τροχαία ατυχήματα και παραβάσεις έτους 2011.
Λιγότεροι είναι οι παθόντες από τα τροχαία ατυχήματα σε σύγκριση με το 2010.
Στις «επικίνδυνες» παραβάσεις εξακολουθούν να οφείλονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.
Λιγότεροι είναι οι παθόντες από τα τροχαία ατυχήματα, που σημειώθηκαν το περσινό έτος 2011, σε σχέση με το 2010. Συγκεκριμένα καταγράφηκαν (190) λιγότεροι θανόντες και (151) λιγότερα θανατηφόρα δυστυχήματα.
Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της αντεγκληματικής πολιτικής για την οδική ασφάλεια, από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, είχε καθοριστεί ως στρατηγικός στόχος η μείωση των θανόντων από τροχαία ατυχήματα, κατά (100) το έτος 2010, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο στρατηγικός αυτός στόχος για μείωση των θανόντων από τροχαία ατυχήματα, κατά 100 ανά έτος σε σχέση με κάθε προηγούμενο έτος, καθορίστηκε και πάλι για την πενταετία 2011-2015.
Το προηγούμενο έτος σε σύγκριση με το 2010 σημειώθηκαν σε όλη την επικράτεια:
  •   1.011 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα έναντι 1.162 το 2010  (151 λιγότερα)
  •   1.397 σοβαρά ατυχήματα έναντι   1.454    (57 λιγότερα)
  • 11.223 ελαφρά ατυχήματα έναντι 12.456    (1.233 λιγότερα)

Ειδικότερα, ως προς τα αίτια των θανατηφόρων ατυχημάτων οι «επικίνδυνες» παραβάσεις εξακολουθούν να αποτελούν τις βασικότερες αιτίες για την πρόκλησή τους. Τα περισσότερα από (1.011) θανατηφόρα ατυχήματα έχουν ως αίτια :
  • 111 την υπερβολική ταχύτητα
  • 127 την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
  •   43 την οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή
  •   62 την παραβίαση προτεραιότητας
  •   70 την απόσπαση προσοχής
  •   10 το αντικανονικό προσπέρασμα
  • 429 λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.)
κατά το έτος 2011, από τις Υπηρεσίες Τροχαίας, βεβαιώθηκαν συνολικά (468.070) παραβάσεις σε όλη την Επικράτεια. Οι παραβάσεις, που βεβαιώθηκαν αφορούν :
  • 238.033 παραβάσεις ταχύτητας
  •   72.668 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων
  •   47.250 μη χρήση κράνους
  •   37.120 μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  •   34.992 οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
  •   27.988 παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)
  •   18.603 παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου
  •   14.875 κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
  •   11.880 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη
  •     8.664 αντικανονικό προσπέρασμα
  •     5.365 φθαρμένα ελαστικά
  •     3.946 αντικανονικοί ελιγμοί
  •     2.678 κίνηση στην αριστερή λωρίδα – μη κίνηση στο άκρο δεξιό της οδού
  •     1.229 παράνομες διαφημιστικές πινακίδες
  •     2.143 παραβίαση προτεραιότητας
  •        825 μη χρήση παιδικών καθισμάτων
Υπενθυμίζεται σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :
  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
  • Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
  • Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
  • Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
  • Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
  • Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου