Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ , Ο ΥΠΟΥΛΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ



ΙΜΑΝΤΑΣ  ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ , Ο  ΥΠΟΥΛΟΣ  ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ



Τελικά  η  οικονομική   κρίση   έχει   γίνει   και   επικίνδυνη   για  το  αυτοκίνητο  μας   και   βεβαία  για  την  ζωή   μας  
Πολλοί  οδηγοί   με   το  σκεπτικό  ότι   αφού   πάει  άστο   λίγο   ακόμη   θα  κάνω   ΣΕΡΒΙΣ   αργότερα ,  και  έτσι    αγνοούν   την   κατάσταση   του   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ   τους  η   της   ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ   τους   με   αποτέλεσμα  να   πολλαπλασιάζετε  το   κόστος   επισκευής  
Γιατί   το   ετήσιο    ΣΕΡΒΙΣ   σκοπός   του   είναι   να   προλαβαίνει   μέσα   από   διαφόρους   ελέγχους   την   ασφάλεια   που   έχει   το   όχημα  μας   και   κατ επέκταση   και   η   ασφάλεια   της   οικογένειας   μας .
Πολλοί   οδηγοί   την   αλλαγή   λαδιών   την   θεωρούν   ΣΕΡΒΙΣ   και   για   να   μειώσουν   τα   έξοδα   την   κάνουν  μόνοι   τους   η   σε   πλυντήρια  .
Αλλά   έτσι   δεν   μπορούν  να  έχουν   αντίληψη   το  τι   γίνετε   κάτω   από   το   όχημα  τους   .
Πριν   λίγες   μέρες   μια   οδηγός   βρήκε   λαδί   για  τον   κινητήρα   σε   προσφορά  σε   ΣΟΥΠΕΡ  ΜΑΡΚΕΤ   και   περνώντας   4  πεντολιτρα   για  να  αποφύγει  να  πληρώσει   στο   συνεργείο   το  έριξε   όλο  μέσα   στον  κινητήρα  περιμένοντας  να  γεμίσει  μέχρι   επάνω   το   αποτέλεσμα  ήταν   να   καταστραφούν   τα   περισσότερα  ζωτικά   εξαρτήματα   και   για  να   γλυτώσει   20   ευρώ   τελικά  πλήρωσε  20   φόρες   παραπάνω  .

Ένα   από   τα  εξαρτήματα   που   δεν   μπορεί   να  ελέγξει   κάποιος   μόνος   του   είναι    και   ιμάντας   χρονισμού   ο  επονομαζόμενος   και   δολοφόνος   του   κινητήρα   αλλά   και  της   τσέπης   μας   .
Το   κάθε   πόσα   χιλιόμετρα   γίνετε  αυτό   είναι  ανάλογα  με   τον   κατασκευαστή   από   45000  χμ.    έως   και    100000   αλλά   ποτέ ,  είτε   έχουν   γίνει   αυτά  τα   χιλιόμετρα  είτε   όχι   δεν   μπορεί   να   μην   έχει   αλλαχτεί  όχι   αργότερα   από   6   χρόνια   από  την    αγορά   του   αυτοκίνητου   μια   και   όπως   όλα   τα   λαστχοειδη    έτσι   και   αυτό   καταστρέφετε   από   την   έκθεση   στην   ατμοσφαιρική   ρύπανση  .
Είναι   υποχρεωτικό   μαζί   με   τον  ιμάντα   να   αλλαχτούν   και   μερικά   από  τα  κινούμενα   εξαρτήματα   όπως   τα   ραουλα   αλλαγής   κατεύθυνσης   ( τεντοτηρες )  αλλά   και   την   αντλία   νερού  .
Το   ΒΙΝΤΕΟ   που   είδατε   είναι   μια  περιγραφή   για   το   πως   λειτουργεί  ο  ιμάντας   χρονισμού   και   τις   συνέπειες   αν   καταστραφεί .
Όμως   πρέπει   να   σκεφτούμε   και   πως     μπορεί   να   μας   στοιχίσει   ακόμη   και   την   ζωή   μας   αν   αυτός   κοπεί   πάνω   σε   μια   προσπέραση   και   χάσουμε   την   ισχύ   του  κινητήρα   μας ,   η    στην   ΕΘΝΙΚΗ   ΟΔΟ   με   ταχύτητα  120  χμ.  στην   μεσαία   λωρίδα   κυκλοφορίας  .  
Είναι   το    ίδιο   επικίνδυνο   όπως    το   να   μην  έχεις   φρένα  και   τιμόνι   γιατί   έτσι   και   αλλιώς   αυτά   τα   χάνεις   με   το   σβήσιμο   του   κινητήρα .    

2 σχόλια:

  1. Poli kalo , mia erotisi exw ena peugeot 106 1.4 8v metaxeirismeno t peira k exei allaksei imanta prinperipou 60.000km (6misi-7xronia) prepei oposdipote n alaxtei?
    oitentotires k i antlia prepei k afta oposdipote?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Έχω ένα daewoo matiz. Σήμερα το πρωί έσπασε ο ιμαντας εκκεντροφορου. Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για το κόστος επισκευής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή