Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ω!!! ΜΕΓΑ ΚΡΑΤΟΣ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ

Κράτος :  Ετυμολογία =πολιτικά  οργανωμένο  σύνολο  ανθρώπων  ( λαός )  ανεξάρτητα  από  φύλο ,  θρησκεία ,  γλώσσα ,  που  είναι  μόνιμα  εγκατεστημένο  σε  μια  καθορισμένη  εδαφική  έκταση  και  διοικείται  από  εκλεγμένη  κυβέρνηση .

Τώρα  λοιπόν  που  βάλαμε  την  σημασία  της  λέξης  στη  σωστή  βάση  ας  δούμε  μια  σειρά  πράγματα  που  φταίει  το  κράτος .

Φταίει  το  κράτος  που  έχουμε  τόσους  πολλούς  λαθρομετανάστες  λένε  κάποιοι ,  ε  , όχι   κύριοι  εγώ  σίγουρα  δεν  φταίω  αφού  δεν  τους  φέρνω  παράνομα  μέσα  στη  χώρα   και  ακόμα  χειρότερα   δεν  τους  κατεύθυνα  να  κάνουν  κατάληψη  στη  νομική .
Το  κράτος  φταίει  για  τα  ακριβά  εισιτήρια  στις  αστικές  συγκοινωνίες  λένε  κάποιοι  άλλοι  και  κουκουλώνουν  τα  ακυρωτικά  μηχανήματα .
Μα  εγώ  φίλε  μου  που  είμαι  ένα  κομμάτι  του  κράτους  και  πληρώνω  τους  φόρους  που  μου  αναλογούν,  εάν  εσύ  δεν  πλήρωσής   το  εισιτήριο  σου  θα  πληρώσω  και  για  εσένα   εγώ ,  αρα  διπλά ,  αυτό  ζητάς  λοιπόν ;
Φταίει  το  κράτος  για  τα  φακελάκια,  ε , όχι  ούτε  και  εδώ  φταίω  μια  και  δεν  δίνω  φιλοδώρημα  για  να  έχω  καλύτερη  εξυπηρέτηση  αφού  δικαιούμαι  να  έχω  περίθαλψη  και  ιατρική  φροντίδα  ανάλογη  με  την  ασφαλιστική  μου  κάλυψη .
Φταίει  το  κράτος  για  όλα  λοιπόν ,  αρα  εγώ  δηλαδή  .
Ε  λοιπόν  ναι  φταίω  εγώ  που  είμαι  μερος  του  κράτους ,  γιατι  παω  και  ψηφιζω  και  δεν  ακουω  την  προτροπη  που  λένε  κάποιοι  να  απεχω  η  να   ριξω  λευκο  στην  καλπη .
ΔΕΝ  θα  αυτοκαταστραφω  γιατι  το  θελουν  κάποιοι  (σαν  ΚΡΑΤΟΣ  )  για  να   εχουν  λογο  υπαρξης   καποια   κομματα  που  θελουν  μόνιμα  να  ανηκουν  στην  αντιπολιτευση  .
Εγω  λοιπόν   λεω  οτι  φταίει  η  κυβέρνηση  που  δεν  νομοθετει   η  δεν  εχει  τα  εκτελεστικα  εκεινα  οργανα  για  να  εφαρμοσουν  το  νομο.
Βλεπετε  εμεις  σαν  (  ΚΡΑΤΟΣ  που  ειμαστε )   θελουμε  νομους  όχι  για  να  τους  εφαρμοζουμε  αλλα  απλα  για  να  τους  κριτικαρουμε  και  να  διαμαρτυρομαστε .

Θυμηθικα  τα  νιατα  μου  καποτε  που  ο  ΛΑΟΣ  ΠΑΡΑΦΡΑΖΕ  ΚΑΙ  ΕΛΕΓΕ---ΕΛΛΑΣ   ΕΛΛΗΝΩΝ  ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ---
Ας  προσεχουμε  γιατι  η  Ελληνικη  ιστορια  λεει  οτι  ξεχναμε  ευκολα  και  ειμαστε  επιρρεπεις  στα  πραξικοπηματα  και  στο  να  αλληλοτρογομαστε  . 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου