Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ (ΟΧΙ) ΤΡΕΛΟ ΜΑΘΑΙΝΗΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Γυρνώντας  σπίτι  και  ενώ  ετοιμαζόμουν  να  απολαυσω  την  βραδινή  πλύση  εγκεφάλου  καθώς  και  να  πάρω  άλλη  μια  δόση  πριν  κοιμηθώ  κατάθλιψης  από  τα  δελτία  ειδήσεων,  έρχεται  το  δεκάχρονο  του  σπιτιού  και  με  μια  ερώτηση  με  εκτροχιαζει .
Μπαμπά  τι  είναι  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  με  ρωτά.
Αμήχανος  προσπαθώ  να  καταλάβω  γιατί  με  ρωτά  και  πιστεύοντας  ότι   θα  είναι  απλό,  και  εύκολα  θα  ξεφορτωθώ  το  δεκάχρονο,  απαντώ.
Μα  παιδί  μου  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  είναι  το  πολίτευμα  που  έχουμε  στην  παρτίδα  μας,  δηλαδή  την  δυνατότητα  να  ψηφίζουμε  και  να  εκλέγουμε  αυτούς   που  αποφασίζουν  για  το  μέλλον  μας.
---Δηλαδή  εσύ  ψηφίζεις  για  να  αποφασίσουν  άλλοι  αν  θα  σπουδάσω  και  τι ;   Εγώ  δεν  μπορώ  να  συμμετέχω  σε  αυτή  την  απόφαση  δηλαδή  ,
μα  τι  σόι  δημοκρατία  είναι  αυτή ,  εσύ  αποφασίζεις  για  την  βόλτα  μου   η  μαμά  αποφασίζει  τι  θα  φορέσω  και  όταν  θέλω  να  πω  την  γνώμη   μου,  λέτε  μικρο  εσύ  μην  μιλάς  .
Εγώ  όμως   έψαξα  στο  λεξικό  μου  και  είδα  ότι  η  δημοκρατία  προέρχεται  από  το  δήμος  και  το  κρατώ ,  όταν  δηλαδή  ο  λαός   αποφασίζει  και  οι  εκλεγμένοι  εκτελούν  τις  αποφάσεις  του , και   πλέον   ο  δεκάχρονος   μπελάς  ακάθεκτος  συνεχίζει , αφού  έχουμε  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  γιατί  τα  κόμματα  χρησιμοποιούν  αυτή  τη  λέξη   στο  ονομα  τους  π.χ.  ΝΕΑ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  γιατί  υπάρχει  και  η  παλιά  δημοκρατία ;   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΉ  ΑΡΙΣΤΕΡΆ  υπάρχει  δηλαδή  και  τυραννική   αριστερά;  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ   γιατί  χριαζετε  αναγεννηση  αφού  η  δημοκρατία  είναι  μονο  μια;  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΜΑΧΙΑ  χριαζετε  συμμαχο  και  ποιον  αραγε;
Μπαμπά  εγω  σου  λεω  ότι  οποιος  βαζει  τη  λέξη  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  στο  ονομα  του  είναι  μαλλον  εχθρος  της   και  προσπαθει  να  το  κρυψει .
Μπαμπά  καληνυχτα  και  αυριο  στο  μαθημα  να  εισαι  διαβασμενος  γιατί  θα  κανουμε  τεστ  ειπε  και  εφυγε  χαρουμενος  ο  μπελας  που  μου  τα  εψαλε .
Βρε  λες   ο  δεκάχρονος   μπελάς  να  εχει  δικιο ;  μηπως  πραγματικα  τη  λέξη  ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ  ΤΗΝ  ΧΡΙΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ  ΓΙΑ   ΝΑ  ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ  ΤΗΝ  ΕΛΛΕΙΨΗ  ΑΥΤΗΣ;                
                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου