Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΟΤΑΝ ΤΡΩΜΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ( ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟΙ )

Η   αγαπημένη  μου  μητέρα  όταν  ήμουν  μικρός   προσπαθούσε  να   με  μάθει  καλούς   τρόπους.
Μου έλεγε  πως πρέπει  να   κάνω  παρέα  με  καλύτερους  μου για να  γίνω κι εγω ακόμη καλύτερος.  Και επέμενε να μου τονίζει .        
"Οι  καλοί  τρόποι  επιβάλουν  όταν  τρώμε  να  μην  μιλάμε" ,  αρχίζω  να  υποψιάζομαι  οτι  τελικά μάλλον  έτρωγα  εγω  ο  νεοέλληνας   τόσο  καλά  όλα  αυτά τα  χρόνια  και δεν  μου  επιτρεπόταν  να  μιλήσω  που  έβλεπα  και πολλούς  άλλους  να  τρώνε  με  χρυσά  κουτάλια .
"Αιντε  να  κοιμηθείς  γιατί  ναρκώθηκες  πάλι  σαν  το  φίδι",
Λέτε  απο  το  φαί  να  μην  καταλάβαινα  που  αυτοί  με  τα  χρυσά  κουτάλια  όταν  εμένα  με  έπαιρνε  ο  ύπνος  αυτοί   κατασπάραζαν  τα  ταμεία  της  πατρίδας  μου;
"Να  είσαι  πάντα  κύριος  και  να  πληρώνεις  τις  υποχρεώσεις  σου."
Αχ  μανούλα  προσπαθώντας   να  εφαρμόσω  αυτό,  έμεινα  φτωχός   αλλά   κάποιοι  άλλοι  που  έπαιρναν  δάνεια  και  λεφτά  που  δεν  τα  επέστρεφαν  ποτέ  έγιναν  μεγάλοι  και  τρανοί.
"Να  είσαι  κοντά   σε  κανέναν   Βολευτή για  να  μπείς  στο  δημόσιο"
Οχι  καλέ  μάνα  δεν  θα  αφήσω  να  με  πατήσουν  για  να  παίρνω  τρείς  και  εξήντα ,  απαντούσα  κατηγορηματικά ,  εγώ  θα  ανοίξω  δικό  μου  μαγαζί  να  ζώ  τίμια  και  να  μην  έχω  κανέναν  ανάγκη έλεγα  ο  βλάξ .
Ελα  όμως  που  και   εδώ   είχε  δίκιο  η  μητέρα  μου - ο  δημόσιος  υπάλληλος  αν  και  του  κόψανε  τα  δώρα   εξακολουθεί  να  είναι  σε  καλύτερη  μοίρα  γιατί  εγώ  πρέπει  να  δουλέψω  και  για  αυτόν,  να  πληρώσω  φόρους  και  χαράτσια  και  το  χειρότερο   να  τον  παρακάλαω   να  με  εξυπηρετήσει  γρήγορα   και   πότε  πότε  να  του  κάνω  και  κανα  δωράκι   έτσι  για  το  ευχαριστώ,
για   να   μην   παρακαλέσω  ένα  Βολευτή,  τώρα  παρακαλάω  και  τους  κλητήρες.
Αχ  καλέ  μάνα  τελικά  αν  και  προσπαθούσα  να  έχω  καλούς  τρόπους   με  αυτούς  δεν  κατάφερα  τίποτα   .
Μάνα  εγώ  έμαθα  οτι  ο  ψεύτης,   ο  κλέφτης   και  ο Βολευτής  κάθε  χρόνο  χαίρονται  στην  Πατρίδα  μας , γιατί  στα  άλλα  κράτη   μαθαίνω  οτι   οι   ψεύτες,  οι  κλέφτες   και  οι  βολευτές  πάνε  φυλακή   όταν  αδικούνε  τον  φτωχό  λαό.
ΓΕΙΑ  ΣΟΥ  ΑΓΝΗ  ΜΑΝΑ  ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΟΣΟ  ΠΙΟ  ΑΓΝΗ  ΕΣΥ   ΤΟΣΟ  ΠΙΟ  ΔΥΣΤΥΧΑ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΣΟΥ            
                       

1 σχόλιο:

  1. Από εδώ πρέπει να μάθεις καλούς τρόπους και να τους εφρμόζεις,ακόμα και αν οι άλλοι δε τους εφαρμόζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή