Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2011

100 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ (ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ )

Σήμερα  θα  κάνω  μια  αναδρομή  για  της  συγκοινωνίες  στην  Ελλάδα    μήπως  μας  προβληματίσει  και    καταλάβουμε  γιατί  σχεδόν  κάθε   10  χρόνια   οι  αστικές  συγκοινωνίες  η  αλλάζουν  όνομα   η   ιδιοκτησιακό  καθεστώς
1912  η  τότε  κυβέρνηση  εκδίδει  διάταγμα  για  την   παραχώρηση  με  διαγωνισμό  σε  εταιρία  την  εκμετάλλευσης  επαρχιακών  δρόμων  με  λεωφορεία ,  κάθε  λεωφορείο  και  δικό  του  δρομολόγιο,   δικό  του  εισιτήριο  με  ότι  τιμή  ήθελε  ο   κάθε  ιδιοκτήτης  δηλαδή  μια  κατάσταση  αλαλούμ.
1925  με   διάφορα  διατάγματα  γίνετε  προσπάθεια  να  δημιουργηθούν  οι  Διευθύνσεις   Αστικών  και  Υπεραστικών  Λεωφορείων   για  να μαζέψουν  το  μπάχαλο  άραγε:  η  κάποιοι   μυρίστηκαν  μάσα ....
1941  μέσα  στην  κατοχή  δηλαδή   γίνετε  άλλη  μεταβολή  και  πάλι  αλλάζει  ο  έλεγχος   και  τώρα  λέγετε   Ο.Ε.Α.Σ.  με  σκοπό  να  εποπτεύει  τους  ιδιοκτήτες  για  το  παρεχόμενο  έργο   (  μόνο  για  αυτό  άραγε:)
1952  φτιάχνονται  τα  6  πρώτα  ΚΤΕΛ στην   πραγματικότητα  είναι  υποχρεωτικός  συνεταιρισμός  με  κρατικό  έλεγχο.
1961   Το  κράτος  ιδρύει    εταιρία   την  γνωστή  στους  μεγαλύτερους  σαν  Α.Σ.Π.Α.  η  7ο  ΚΤΕΛ
και  μια  και  ήταν  κρατική  εταιρία  έπρεπε  να  έχει  τα  πάντα,  δικό της  χώρο  στάθμευσης ,  δικά  της  συνεργεία   και  το   απαραίτητο  προσωπικό  γραφείου   (  βλέπετε  οι   Βολευτες   επρεπε  να  μπορουν   καπου   να  βολευουν   τους   ψηφοφόρους  τους  ) .
1968  Αλλαγή  και   πάλι   τα  6   ΚΤΕΛ   ενώνονται  και   δημιουργείτε   το   ΕΚΤΕΛ   μια   και   βλέπετε  ειχαν  αρχίσει  να  μειώνονται  τα  κερδη  .
1976   Ζητάει  το  κράτος  να  αλλάξουν   το  τροχαιο  υλικο  .
1977  Καυγας  μεγαλος  και  η  τότε   κυβέρνηση  αποφασίζει  να  νομοθετήσει   και   φέρνει  τον  περιφημο   νομο  588 / 77  και  ιδρύει   την   Ε.Α.Σ.   αφαιρώντας  τις  άδειες  απο  τους  ιδιοκτήτες  τους   και   βέβαια  με  το  αζημιωτο . ΕΙΝΑΙ   Η  ΠΡΩΤΗ  ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  ΚΑΙ   ΑΠΟ  ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΉ  ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ   ΜΑΛΙΣΤΑ  (το  μεγαλο  φαγοποτι  ) .
1992   Με  τον  νομο  2078 / 92  η  Ε.Α.Σ.   γίνετε   Σ.Ε.Π.  και  οι  άδειες  δίνονται  πάλι  σε  ιδιώτες  δωρεαν   (  παρε  κοσμε  τσαμπα ) .
1993   Με  τον  νομο  2175 / 93   αγοράζει   πάλι  το   κράτος  τα  λεωφορεία   (  ενώ  τα  έδωσε    τσαμπα   ενα  χρονο   πριν   τώρα  τα  πλήρωσε   να  τα  παρει   πισω   διαλυμένα    αυτό  σημαίνει  ότι   η  κυβέρνηση   με  τα   λεφτά   των  φορολογουμένων   παιζει   και   κανείς  δεν   τιμωρείται   το  άσυλο  βλέπετε  ) .
Αλλαγές  έχουμε  επίσης  το   1998   το   2004   και   βεβαια  ολα   αυτα   έφτασαν   τον  κομπο  στο  χτενι   και   το   ελειμα   στης   συγκοινωνίες  στα  υψη  .

ΚΑΠΩΣ   ΕΤΣΙ   ΚΑΙ   ΑΛΛΕΣ  ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ   ΜΕ   ΠΡΟΦΑΣΗ  ΤΟ   ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ  ΟΦΕΛΟΣ
ΟΙ  ΛΕΓΌΜΕΝΟΙ   ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΟΦΕΛΙΑΣ   ΜΑΣ   ΠΗΓΑΝ  ΣΤΗΝ  ΧΡΕΩΚΟΠΊΑ   ΜΕ  ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ   ΚΆΠΟΙΟΥΣ   ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ   ΠΟΥ   ΣΤΟΧΟ  ΕΙΧΑΝ  ΝΑ  ΓΙΝΟΥΝ   ΚΑΙ   ΑΥΤΟΙ   ΒΟΛΕΥΤΕΣ   ΚΑΙ   ΥΠΟΥΡΓΟΙ  . 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου