Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Greco Maskara (ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ; )



ΜΗΠΩΣ   ΕΙΜΑΙ   ΕΝΑΣ   ΑΝΙΚΑΝΟΣ   ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ  ;


Λοιπόν   εδώ   και   λίγες   μέρες   βασανίζομαι   με   την   τρομερή   σκέψη    μήπως   το   IQ   μου   είναι   ραδικιού ,  και   όχι   ενός   μέσου   ανθρώπου   τουλάχιστον .
  
Πραγματικά   σχεδόν   έχω   πειστεί   για   αυτό   από   τους   πολιτικούς   μας ,  ότι   δηλαδή   είμαι   ανίκανος   να   έχω   κρίση ,   και   να   καθορίσω   το   μέλλον   μου ,  και  το   μέλλον   των   παιδιών   μου .

Και    με   λίγα   απλά  λόγια   θα   προσπαθήσω   να   το  εξηγήσω   αυτό   αν   και   έχω   IQ   πολύ   χαμηλού   επιπέδου   (  σας   παρακαλώ   βοηθήστεμε   να   καταλάβω   αν   είναι   αλήθεια ).
Σχεδόν    όλοι   οι   εθνοπατέρες    ζητούν   εκλογές   και  παράλληλα   διεριγνιοντας      τα  ιμάτια   τους ,   είπαν   όχι   στο    δημοψήφισμα    σχετικά   στο   αν    ΠΡΕΠΕΙ   να     παραμείνουμε    στην   ΣΚΙΑ   της   Ευρώπης    η   ΟΧΙ  .
ΛΟΙΠΟΝ   είναι   σαν   να   μου   λένε   ότι   είμαι   ικανός   μεν ,  για   να   εκλέξω   βουλευτές ,   αλλά   είμαι   ΑΝΙΚΑΝΟΣ   να   αποφασίσω   για   το   μέλλον   μου   απευθείας   εγώ ,  μέσα   από   ένα   δημοψήφισμα .
Δηλαδή   πραγματικά   δημοκρατικά ,   γιατί   η   απευθείας    απόφαση   είναι   κατά   εξοχήν   δημοκρατικό   δικαίωμα  ,  δεν   μου  το   δίνουν   αυτό    λοιπόν   γιατί    κατά   την   γνώμη   τους  είμαι   ανίκανος    για  να   αποφασίσω  εγώ.

Ένας   σύμμαχος   των   πολίτικων   είναι   οι   μεγάλοι   καναλαρχες ,  και   γενικά   οι   μιντιακοι   δημοσιογράφοι ,  που   κραυγάζουν   για   να   μας   πείσουν    ότι   αυτοί   γνωρίζουν    ποιο   είναι   το   συμφέρον   μου   και   το   καλό   μου,  καθώς   και   οι   καταχρεωμένες    φυλλάδες   που   κόβονται   και   καλά   για   το   καλό   μου  και   αυτές   .

Συμμαχούν   και   οι   τραπεζίτες   μαζί   τους   για   να   έχουν   οικονομικά   οφέλη  από   αυτό,   αυτοί  που     έκαναν   τα   πάντα   για   να κερδίσουν   μέσα   από   τα  λεγόμενα   ασφάλιστρα    υψηλού   κίνδυνου    για  να   μην   ύπαρξη   αυτή   η   μεγάλη   δημοκρατική   στιγμή   που   είναι   το   δημοψήφισμα  .
Μέχρι   και   πριν   λίγες   ώρες   τα   κόμματα   της   ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ   μας   έλεγαν   ότι    πρέπει   ο   λαός   να   αποφασίσει    για   το   μέλλον   του   απευθείας ,   τώρα   λένε   όχι   αλλά    να    ψηφίσουμε   βουλευτές   και   να   αποφασίσουν   αυτοί   για   το   μέλλον   μας   και  το   μέλλον   των   παιδιών   μας ,  μα   τόσα   χρόνια   που   αποφάσιζαν   αυτοί   για   μας   χωρίς   εμάς ,  που   καταλήξαμε ;
Μα   στην   ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ 
Ναι   αυτή   είναι   η   πραγματικότητα   έχουμε   ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ   και   οικονομικά   αλλά   πάνω   από   όλα   πολιτικά
Οικονομικά   γιατί   οι  πολιτικοί   μας   όλοι ,  με   ένα   στόμα   μας   λένε   ότι   αν   δεν   πάρουμε   την   ΔΟΣΗ    μας ,   ΘΑ   ΠΑΘΟΥΜΕ   ΣΤΕΡΗΣΗ   και    θα   πεθάνουμε   σαν   λαός ,  αλλά   και   σαν   κράτος   και   θα   γίνουμε   επαίτες.
Μα   μας   έχουν   κάνει   ένα   λαό   επαιτών 
Προσπαθούν   να   μας   πείσουν   ότι   αν   χρεοκοπήσουμε   θα   έρθει   η   συντέλεια   και    η   καταστροφή   του   κόσμου .  
Και   θα   είναι   η   Ελλάδα   υπεύθυνη   για  το   αν   θα   πεινάσουν  τα  7  δις   πληθυσμός   του   πλανήτη   μας   .
Συγγνώμη   δεν   μπορώ   να   το   καταλάβω   αυτό ,  μάλλον   θα  φταίει  το   πολύ   χαμηλό   μου   IQ  .
Ε  !!   ΟΧΙ   όσο    και   να   είναι   χαμηλό   το  IQ   μου ,  μπορώ  να   καταλάβω   ότι   μόνο   για   την   πάρτη   τους , και  την   πάρτη   αυτών   που  τους   χρηματοδοτούν ,     νοιάζονται   μόνο ,   και   όχι   για   εμάς   τους   παρακατιανούς .

Αλλά   αλλοίμονο   τους   αν   τον   κόμπο   που  έφτασε   στο   χτένι   συνεχίζουν   να   τον   πιέζουν   να   περάσει   από   το   χτένι ,  και   αυτό   σπάσει   (  το   χτένι  ),  τότε   καλύτερα   να   βρουν   υπόνομο   σαν   τον   ΚΑΝΤΑΦΙ   να   κρυφτούν .
Εδώ   όμως   θα  κλείσω   και   πάω   να   βρω  έναν   τρόπο   να   μετρήσω   το   IQ   μου  και   λέω   μήπως   πρέπει   να  κάνουν   και   οι  πολιτικοί  μας   αυτό   το   τεστ ,  λέω   μήπως  ;                              
         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου