Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΕΝΑΣ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ (14/9/1999)




ΓΙΑΝΝΟΣ   ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ  ΕΝΑΣ  ΑΚΕΡΑΙΟΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ

Πέρασαν   κιόλας    12    χρόνια  από  το  τραγικό   ατύχημα   πάνω   από  την   ρουμάνια   που  έχασαν   την   ζωή   τους   7  άνθρωποι   που   ταξίδευαν   με  ένα   αεροσκάφος   της   Ελληνικής    κυβέρνησης   τύπου   FALCON   (14/9/1999)
Στην   μοιραία   αυτή   πτήση   κάτω   από   αδιευκρίνιστες   συνθήκες   έχασαν   την   ζωή   τους   ,
ΓΙΑΝΝΟΣ   ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ   αναπληρωτής  υπ.εξ.
ΝΙΚΟΛΑΣ   ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ   γιος  του   υπουργού
ΔΗΜΗΤΡΗΣ   ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ   δημοσιογράφος  της   ΕΡΤ
ΝΙΝΑ   ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ    δημοσιογράφος  της  ΕΡΤ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ   ΠΟΥΛΟΣ   εικονολήπτης   
ΝΙΚΟΣ   ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ   αστυνομικός   
ΜΙΧΑΛΗΣ   ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ   μηχανικός   του  αεροσκάφους   

Αλλά   τι   συνέβη     στην   μοιραία  πτήση;
Ένα   είναι   σίγουρο   ποτέ   δεν  θα  μάθουμε   τα   ακριβή   αίτια   όπως    γίνετε   πάντα,   θα   μείνει   ένα   μεγαλο   ΓΙΑΤΙ   ;   οι   οικογένειες   που  έχασαν   τους   ανθρώπους   τους    αυτό   το   ΓΙΑΤΙ   θα  το   κουβαλούν   πάντα   μαζί   τους  .
Οι    ανακοινώσεις   τις   εποχής   εκείνης   μιλούν   για   βλάβη   στον   αυτόματο   πιλότο   με   αποτέλεσμα   το   αεροπλάνο   να   πέσει   σε   περιδίνηση   και   όσοι   δεν   φορούσαν   ζώνη   να   χτυπήσουν   και   να  χάσουν  την   ζωή   τους   .
Αλλά  είναι   δυνατόν   ένα  τέτοιο   αεροσκάφος   της   ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ   αεροπορίας   να   μην   έχει   εφεδρικά   συστήματα ;  ΚΑΙ  ιδικά   όταν   προορίζετε   για   μεταφορές   ακόμη   και  του  προέδρου  ; 
Πιλότοι   ιδικά   εκπαιδευμένοι    πως   και  δεν  κατάλαβαν   εγκαίρως   το  πρόβλημα  ;
Πόσο   αξιόπιστη   είναι   η   άλλη   εκδοχή   για   αναταράξεις   μεγάλης   έντασης   με     αυτό    το   αποτέλεσμα ;
Δεν   πρέπει  να   παραγνωρίζουμε   ότι   η   ΕΛΛΑΔΑ   την   εποχή   εκείνη  ήταν   σε   δύσκολες   διαπραγματεύσεις   και   ΓΙΑΝΝΟΣ   ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ   ΗΤΑΝ   κύπριος  
Στο   dixti  net   διαβάζουμε
(            Ο εμπειρογνώμων Αλέξανδρος Φίσερ ( ο ένα από τους συντάκτες του πορίσματος στο οποίο στηρίχτηκε ο εισαγγελέας Ντογιάκος για να ασκήσει διώξεις), είπε σαφέστατα ότι «δεν φταίνε οι πιλότοι για το ότι συνέβη στο Φάλκον». Ο Α. Φίσερ είπε μάλιστα ότι «όλες οι ενέργειες των πιλότων ήταν σωστές γι αυτό και κατάφεραν οι υπόλοιποι να βγουν ζωντανοί αφού ο κυβερνήτης προσγείωσε το αεροσκάφος». Ο Φίσερ εξήγησε ότι το θέμα είναι τεχνικό, ότι υπήρχε βλάβη στο αεροσκάφος και ότι σειρά συμπτώσεων συνέβαλε στο να παρουσιαστεί η βλάβη την συγκεκριμένη στιγμή».
Η κατάθεση όμως που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στο δικαστήριο και στην έδρα είναι της αεροσυνοδού στην συγκεκριμένη πτήση Άννας Βελισαρίου, η οποία είπε ότι δέχθηκε πιέσεις από τους υπευθύνους για την διερεύνηση του ατυχήματος να καταθέσει σε βάρος του κυβερνήτη Γιάννη Ανδρουλάκη. Αν δεν το έπραττε θα καταλόγιζαν και σ αυτήν ευθύνες , ότι δεν είχε ασφαλίσει τα ντουλάπια και την κάμερα της ΕΡΤ για να μην αιωρούνται αντικείμενα κατά την ώρα των δελφινισμών.
Η σύμβουλος του υπουργού Γ. Κρανιδιώτη Μαρία Μπεγλίτη (η οποία ήταν στην μοιραία πτήση) κατάθεσε ότι ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών είχε συντάξει επιστολή για τα προβλήματα στο Φάλκον την οποία τελικώς δεν απέστειλε .
Ο δημοσιογράφος Αλφόνσος Βιτάλης (επίσης ένα εκ των επιβατών στην μοιραία πτήση) κατάθεσε ότι το αεροσκάφος ολοι όσοι ταξίδευαν το ονόμαζαν «φαλκονέρα» αφού παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα. Ειπε επίσης ότι στην θέση των κατηγορουμένων έπρεπε να κάθονται πολλοί από αυτούς που διοικούν την Ολυμπιακή για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατούσε γύρω από την ασφάλεια και συντήρηση του Φάλκον. Το ίδιο είπε και η χήρα του δημοσιογράφου Δημήτρη Πανταζόπουλου ενώ αντιθέτως η χήρα του εικονολήπτη Π.Πούλου κατέθεσε ότι για τα όσοα συνέβησαν ευθύνονται οι δύο πιλότοι.  )

Εμείς    το  μόνο   που   μπορούμε  να  ευχηθούμε   είναι   ας   είναι   αναπαυτούν   εν   ειρήνη   .     
                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου