Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΑΜΟΥ

Ο  ΚΟΜΒΟΣ   ΤΗΣ   ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ   ΟΔΟΥ  ΣΑΜΟΥ
  

Επτά    ημέρες   μετά   από   την    προηγούμενη   ανάρτηση   που   προέβλεπα   ότι   ο   ΚΟΜΒΟΣ   θα   αποτελέσει   σημείο   αναφοράς    πολλών   ΤΡΟΧΑΙΩΝ   ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ    δυστυχώς    έρχεται   να   επαληθευτώ    με   δυο   τροχαία   μέσα   σε   μια  ημέρα .
Το   πρώτο    ατύχημα   έγινε     το    πρωί   του  Σαββάτου   μεταξύ   ενός   δίκυκλου    και   ενός   τουριστικού  λεωφορείου    και   το   δεύτερο   το   απόγευμα   της   ίδιας   μέρας   μεταξύ   δυο   Ι.Χ.   επιβατικών  
Στο   πρώτο   ατύχημα   είχαμε   και  τον   τραυματισμό    των   επιβαινόντων   στο   δίκυκλο   και   την  μεταφορά   του   συνεπιβάτη   αυτού   στο   Ν.Ν.ΣΑΜΟΥ   για  την    παροχή   πρώτων   βοηθειών  
Το   δίκυκλο   με   κατεύθυνση    από   ΣΑΜΟ    προς   ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ   έκανε   αυτό   που   επέβαλε   ο   Κ.Ο.Κ.   δηλαδή   να   σταματήσει   στο    ΣΤΟΠ    όμως   ο  οδηγός    του   τουριστικού   λεωφόρου    το   θεώρησε   περιττό   να    σταματήσει   στο   ΣΤΟΠ   σαν   γνήσιος   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ   που   Περιφρονά   τον   Κ.Ο.Κ   με   αποτέλεσμα   να   πέσει   επάνω   στο   δίκυκλο .
Λίγες    ώρες   μετά     ο   οδηγός    ενός       αυτοκινήτου    μάρκας   SUZUKI   έκανε   και   αυτός   το   λάθος    να   σταματήσει    στο   ΣΤΟΠ    και   ακριβώς   στο   ίδιο   σημείο    και    με   τον   ίδιο   τρόπο    ο   οδηγός    του    αυτοκινήτου    μάρκας  PEUGEOT   107   θεώρησε    ότι    δεν    πρέπει    να   σταματήσει     με    αποτέλεσμα   να   πέσει   πάνω   στο    πρώτο   όχημα    με   σοβαρές    υλικές    ζημιές   .
Και    στις   δυο    περιπτώσεις     καλέστηκε   η   τροχαία   να   ξεδιαλύνει   το   μυστήριο    στο   ποιος    φταίει   .

Σε    πρώτη    ανάγνωση   βάση   της    σήμανσης    και   στις    δυο   περιπτώσεις    το   όχημα    που   ΔΕΝ   σταμάτησε    πίσω    από   το   προπορευόμενο    όχημα   

Όμως    εδώ    θα    πρέπει    να   επισημάνουμε    ότι    όταν    κινήστε    σε    έναν    επαρχιακό   δρόμο    που   δεν    κόβετε   από     κάθετους   δρόμους      το   όριο  ταχύτητος    είναι    επίσημα   90 ΚΜ    για   τα   επιβατικά  , 80  ΚΜ   για    μεγάλα   οχήματα  ,   και    70 ΚΜ     για    δίκυκλα   έως    125  κ.ε      όταν   λοιπόν   σε   μια   απόσταση   50   μέτρων    από   το   ΣΤΟΠ    έχει    ένα   σήμα   που    ΛΕΕΙ    ΟΤΙ   ΕΜΠΡΟΣ   ΕΧΕΙΣ    ΚΟΜΒΟ    ΑΛΛΟ   ΣΗΜΑ    ΤΟ   ΟΤΙ   Η   ΠΕΡΙΟΧΗ    ΕΧΕΙ    ΟΡΙΟ   ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ    20 ΚΜ     ΑΣΦΑΛΩΣ    ΚΑΙ    ΘΑ   ΤΑ   ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ    ΟΛΑ  
Και   να   εξηγήσω   όταν   ένα   αυτοκίνητο   κινείτε   με   80 κμ    την   ώρα    διανύει    1333 μετρά   το   λεπτό   η   22   μέτρα   το   δευτερόλεπτο  
Αν   πούμε   ότι   ένας   μέσος   οδηγός   αναγνωρίζει   ένα   σήμα   περίπου    100   μέτρα    πριν     φτάσει   σε   αυτό   ο  χρόνος    είναι   περίπου   5    δευτερόλεπτα   και    3   δευτερόλεπτα   μέχρι   να   φτάσει    σε  αυτό   σύνολο   8  δευτερόλεπτα 
Ένας   μέσος   οδηγός    σε   κατάσταση   πανικού   χρειάζεται   7   δευτερόλεπτα   για   να  αντιδράσει   άρα    με   80   χιλιόμετρα   ακόμη   και   σε   πανικό   του   μένει   1   δευτερόλεπτο    για   να   ακινητοποιηθεί   ενώ   στην   ταχύτητα   αυτή   χρειάζεται   περίπου   χρόνο   5   δευτερόλεπτα   άρα   για   να   ακινητοποιηθεί   χρειάζεται   περίπου   100   μετρά   άρα   θα   έχει   περάσει   το   ΣΤΟΠ   ΚΑΤΑ   60   ΜΕΤΡΑ   ΠΕΡΙΠΟΥ 
Έχουμε   λοιπόν   σίγουρα   κακή   εκτίμηση    της   απόστασης   προειδοποίησης   με   σήματα   πριν   από   το   ΣΤΟΠ    στο    συγκεκριμένο    σημείο    ΜΕ   ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ   ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ    ΑΡΑ   ΛΟΙΠΟΝ    ΤΟ   ΛΑΘΟΣ   ΤΟΥ   ΜΕΛΕΤΗΤΗ   ΕΙΝΑΙ    ΤΡΑΓΙΚΟ    και   αλλοίμονο    ο   ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ   ΕΙΝΑΙ   ΣΤΗΝ   ΑΘΗΝΑ   ΚΑΙ   ΑΝΑΘΕΜΑ    ΑΝ   ΕΙΔΕ   ΠΟΤΕ   ΤΟ   ΕΡΓΟ   ΠΟΥ   ΜΕΛΕΤΗΣΕ    ΤΙ    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ   ΕΧΕΙ   

ΕΙΝΑΙ   ΕΠΕΙΓΟΝ   (  έπρεπε   να   είχε   γίνει   αυτό   από   χθες  )  να   ΕΡΘΕΙ   Ο   ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ    ΜΑΖΙ   ΜΕ   τις   ΤΕΧΝΙΚΕΣ    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ   ΚΑΘΩΣ    ΚΑΙ   ΤΗΝ   ΤΡΟΧΑΙΑ   ΣΑΜΟΥ   ΚΑΙ   ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟ   να    δουν   τι   ορίζει   ο  ΚΟΚ    ΚΑΙ   ΝΑ    ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ    ΤΑ   ΣΗΜΑΤΑ   ΣΤΙΣ   ΣΩΣΤΕΣ   ΘΕΣΕΙΣ   ΚΑΙ   ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ   για   να   μην   λένε   και   οι   οδηγοί   την   ατάκα    ( ΜΑ   ΚΑΛΑ   ΣΕ   ΑΥΤΟΝ   ΤΟΝ   ΔΡΟΜΟ   ΕΒΑΛΑΝ   ΣΤΟΠ   ΕΤΣΙ   ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ  ;;;

ΜΕΧΡΙ    ΟΜΩΣ    ΟΙ    ΦΩΣΤΗΡΕΣ    ΑΥΤΟΥ    ΤΟΥ   ΤΟΠΟΥ    ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ   ΝΑ   ΔΟΥΝ   ΤΟ   ΠΡΟΒΛΗΜΑ   ΣΕ   ΒΑΘΟΣ   ΚΑΙ   ΟΧΙ   ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΑ   ΛΕΓΟΝΤΑΣ   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  (  ΟΤΙ   ΑΦΟΥ   ΤΟ   ΛΕΕΙ    Ο   ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ     ΕΤΣΙ   ΘΑ   ΕΙΝΑΙ   ΤΟ   ΣΩΣΤΟ  )   ΟΛΟΙ   ΟΙ   ΟΔΗΓΟΙ   ΑΣ   ΗΜΑΣΤΕ   ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ    ΓΙΑ   ΝΑ    ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ   ΣΤΑ   ΣΠΙΤΙΑ   ΜΑΣ    ΓΕΡΟΙ  

ΜΙΑ   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ   ΕΥΔΟΚΙΜΗ   ΛΥΣΗ   ΕΙΝΑΙ  ΕΚΤΟΣ   ΑΠΟ  ΤΗΝ   ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ   ΚΑΙ   Η   ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ   ΦΑΝΑΡΙΩΝ   ΣΤΟ   ΡΕΥΜΑ   ΑΠΟ   ΚΑΙ   ΠΡΟΣ   ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η       Σ Τ Ο Ν       Κ Ο Μ Β Ο    περιοχή   Τ Ρ Ε Ι Σ      Ε Κ Λ Η Σ Ι Ε Σ            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου