Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 Μου αρέσει που σήμερα όλοι άλλος λίγο άλλος πολύ συμμετείχε σ αυτή την διπλή γιορτή με την μεγάλη σημασία για την πατρίδα μας τον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ με τον συμβολισμό του και την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 και τον καιρό να μας θυμίζει πραγματικά άνοιξη Μου άρεσε πολύ που έγινε κατάθεση στεφανιών από τα μαθητές σχολείων νηπιαγωγείων και οδηγών στην πλατεία Πυθαγόρα , ελπίζω οι Άρχοντες του τόπου να επενδύσουν πάνω σε αυτά τα παιδιά και να τους δώσουν την δύναμη και τα μέσα για να συνεχίσουν να πιστεύουν σε ΑΞΙΕΣ που κοντεύουμε να τα πείσουμε ότι δεν υπάρχουν . Μου άρεσε η παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή λεωφόρο Θ. Σοφούλη μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες σε αυτή . ΔΕΝ μου άρεσε που κάποιες μαθήτριες την ώρα του βήματος με το ένα χέρι έκαναν παρέλαση και το άλλο προσπαθούσαν να κατεβάσουν την πολύ κοντή και στενή φούστα που φορούσαν ευτυχώς ήταν ελάχιστες αυτές οι παραφωνίες ΔΕΝ μου αρέσει που δεν συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και οι γονείς το δέχονται αυτό ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου