Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΑΜΟΥ
Επτά ημέρες μετά από την προηγούμενη ανάρτηση που προέβλεπα ότι ο ΚΟΜΒΟΣ θα αποτελέσει σημείο αναφοράς πολλών ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ δυστυχώς έρχεται να επαληθευτώ με δυο τροχαία μέσα σε μια ημέρα .
Το πρώτο ατύχημα έγινε το πρωί του Σαββάτου μεταξύ ενός δίκυκλου και ενός τουριστικού λεωφορείου και το δεύτερο το απόγευμα της ίδιας μέρας μεταξύ δυο Ι.Χ. επιβατικών
Στο πρώτο ατύχημα είχαμε και τον τραυματισμό των επιβαινόντων στο δίκυκλο και την μεταφορά του συνεπιβάτη αυτού στο Ν.Ν.ΣΑΜΟΥ για την παροχή πρώτων βοηθειών
Το δίκυκλο με κατεύθυνση από ΣΑΜΟ προς ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ έκανε αυτό που επέβαλε ο Κ.Ο.Κ. δηλαδή να σταματήσει στο ΣΤΟΠ όμως ο οδηγός του τουριστικού λεωφόρου το θεώρησε περιττό να σταματήσει στο ΣΤΟΠ σαν γνήσιος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ που Περιφρονά τον Κ.Ο.Κ με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στο δίκυκλο .
Λίγες ώρες μετά ο οδηγός ενός αυτοκινήτου μάρκας SUZUKI έκανε και αυτός το λάθος να σταματήσει στο ΣΤΟΠ και ακριβώς στο ίδιο σημείο και με τον ίδιο τρόπο ο οδηγός του αυτοκινήτου μάρκας PEUGEOT 107 θεώρησε ότι δεν πρέπει να σταματήσει με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στο πρώτο όχημα με σοβαρές υλικές ζημιές .
Και στις δυο περιπτώσεις καλέστηκε η τροχαία να ξεδιαλύνει το μυστήριο στο ποιος φταίει .
Σε πρώτη ανάγνωση βάση της σήμανσης και στις δυο περιπτώσεις το όχημα που ΔΕΝ σταμάτησε πίσω από το προπορευόμενο όχημα
Όμως εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι όταν κινήστε σε έναν επαρχιακό δρόμο που δεν κόβετε από κάθετους δρόμους το όριο ταχύτητος είναι επίσημα 90 ΚΜ για τα επιβατικά , 80 ΚΜ για μεγάλα οχήματα , και 70 ΚΜ για δίκυκλα έως 125 κ.ε όταν λοιπόν σε μια απόσταση 50 μέτρων από το ΣΤΟΠ έχει ένα σήμα που ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΜΠΡΟΣ ΕΧΕΙΣ ΚΟΜΒΟ ΑΛΛΟ ΣΗΜΑ ΤΟ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ 20 ΚΜ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΟΛΑ
Και να εξηγήσω όταν ένα αυτοκίνητο κινείτε με 80 κμ την ώρα διανύει 1333 μετρά το λεπτό η 22 μέτρα το δευτερόλεπτο
Αν πούμε ότι ένας μέσος οδηγός αναγνωρίζει ένα σήμα περίπου 100 μέτρα πριν φτάσει σε αυτό ο χρόνος είναι περίπου 5 δευτερόλεπτα και 3 δευτερόλεπτα μέχρι να φτάσει σε αυτό σύνολο 8 δευτερόλεπτα
Ένας μέσος οδηγός σε κατάσταση πανικού χρειάζεται 7 δευτερόλεπτα για να αντιδράσει άρα με 80 χιλιόμετρα ακόμη και σε πανικό του μένει 1 δευτερόλεπτο για να ακινητοποιηθεί ενώ στην ταχύτητα αυτή χρειάζεται περίπου χρόνο 5 δευτερόλεπτα άρα για να ακινητοποιηθεί χρειάζεται περίπου 100 μετρά άρα θα έχει περάσει το ΣΤΟΠ ΚΑΤΑ 60 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ
Έχουμε λοιπόν σίγουρα κακή εκτίμηση της απόστασης προειδοποίησης με σήματα πριν από το ΣΤΟΠ στο συγκεκριμένο σημείο ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ και αλλοίμονο ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝ ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ
ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ( έπρεπε να είχε γίνει αυτό από χθες ) να ΕΡΘΕΙ Ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ τις ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟ να δουν τι ορίζει ο ΚΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ για να μην λένε και οι οδηγοί την ατάκα ( ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΠ ΕΤΣΙ ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ ;;;
ΜΕΧΡΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ( ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ) ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΣ ΗΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΕΡΟΙ
ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΔΟΚΙΜΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΑΝΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ
Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η Σ Τ Ο Ν Κ Ο Μ Β Ο περιοχή Τ Ρ Ε Ι Σ Ε Κ Λ Η Σ Ι Ε Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου