Σήμερα θα κάνω μια αναδρομή για της συγκοινωνίες στην Ελλάδα μήπως μας προβληματίσει και καταλάβουμε γιατί σχεδόν κάθε 10 χρόνια οι αστικές συγκοινωνίες η αλλάζουν όνομα η ιδιοκτησιακό καθεστώς
1912 η τότε κυβέρνηση εκδίδει διάταγμα για την παραχώρηση με διαγωνισμό σε εταιρία την εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων με λεωφορεία , κάθε λεωφορείο και δικό του δρομολόγιο, δικό του εισιτήριο με ότι τιμή ήθελε ο κάθε ιδιοκτήτης δηλαδή μια κατάσταση αλαλούμ.
1925 με διάφορα διατάγματα γίνετε προσπάθεια να δημιουργηθούν οι Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων για να μαζέψουν το μπάχαλο άραγε: η κάποιοι μυρίστηκαν μάσα ....
1941 μέσα στην κατοχή δηλαδή γίνετε άλλη μεταβολή και πάλι αλλάζει ο έλεγχος και τώρα λέγετε Ο.Ε.Α.Σ. με σκοπό να εποπτεύει τους ιδιοκτήτες για το παρεχόμενο έργο ( μόνο για αυτό άραγε:)
1952 φτιάχνονται τα 6 πρώτα ΚΤΕΛ στην πραγματικότητα είναι υποχρεωτικός συνεταιρισμός με κρατικό έλεγχο.
1961 Το κράτος ιδρύει εταιρία την γνωστή στους μεγαλύτερους σαν Α.Σ.Π.Α. η 7ο ΚΤΕΛ
και μια και ήταν κρατική εταιρία έπρεπε να έχει τα πάντα, δικό της χώρο στάθμευσης , δικά της συνεργεία και το απαραίτητο προσωπικό γραφείου ( βλέπετε οι Βολευτες επρεπε να μπορουν καπου να βολευουν τους ψηφοφόρους τους ) .
1968 Αλλαγή και πάλι τα 6 ΚΤΕΛ ενώνονται και δημιουργείτε το ΕΚΤΕΛ μια και βλέπετε ειχαν αρχίσει να μειώνονται τα κερδη .
1976 Ζητάει το κράτος να αλλάξουν το τροχαιο υλικο .
1977 Καυγας μεγαλος και η τότε κυβέρνηση αποφασίζει να νομοθετήσει και φέρνει τον περιφημο νομο 588 / 77 και ιδρύει την Ε.Α.Σ. αφαιρώντας τις άδειες απο τους ιδιοκτήτες τους και βέβαια με το αζημιωτο . ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ (το μεγαλο φαγοποτι ) .
1992 Με τον νομο 2078 / 92 η Ε.Α.Σ. γίνετε Σ.Ε.Π. και οι άδειες δίνονται πάλι σε ιδιώτες δωρεαν ( παρε κοσμε τσαμπα ) .
1993 Με τον νομο 2175 / 93 αγοράζει πάλι το κράτος τα λεωφορεία ( ενώ τα έδωσε τσαμπα ενα χρονο πριν τώρα τα πλήρωσε να τα παρει πισω διαλυμένα αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση με τα λεφτά των φορολογουμένων παιζει και κανείς δεν τιμωρείται το άσυλο βλέπετε ) .
Αλλαγές έχουμε επίσης το 1998 το 2004 και βεβαια ολα αυτα έφτασαν τον κομπο στο χτενι και το ελειμα στης συγκοινωνίες στα υψη .
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ
ΟΙ ΛΕΓΌΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΦΕΛΙΑΣ ΜΑΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΊΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ ΚΆΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ .
1912 η τότε κυβέρνηση εκδίδει διάταγμα για την παραχώρηση με διαγωνισμό σε εταιρία την εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων με λεωφορεία , κάθε λεωφορείο και δικό του δρομολόγιο, δικό του εισιτήριο με ότι τιμή ήθελε ο κάθε ιδιοκτήτης δηλαδή μια κατάσταση αλαλούμ.
1925 με διάφορα διατάγματα γίνετε προσπάθεια να δημιουργηθούν οι Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων για να μαζέψουν το μπάχαλο άραγε: η κάποιοι μυρίστηκαν μάσα ....
1941 μέσα στην κατοχή δηλαδή γίνετε άλλη μεταβολή και πάλι αλλάζει ο έλεγχος και τώρα λέγετε Ο.Ε.Α.Σ. με σκοπό να εποπτεύει τους ιδιοκτήτες για το παρεχόμενο έργο ( μόνο για αυτό άραγε:)
1952 φτιάχνονται τα 6 πρώτα ΚΤΕΛ στην πραγματικότητα είναι υποχρεωτικός συνεταιρισμός με κρατικό έλεγχο.
1961 Το κράτος ιδρύει εταιρία την γνωστή στους μεγαλύτερους σαν Α.Σ.Π.Α. η 7ο ΚΤΕΛ
και μια και ήταν κρατική εταιρία έπρεπε να έχει τα πάντα, δικό της χώρο στάθμευσης , δικά της συνεργεία και το απαραίτητο προσωπικό γραφείου ( βλέπετε οι Βολευτες επρεπε να μπορουν καπου να βολευουν τους ψηφοφόρους τους ) .
1968 Αλλαγή και πάλι τα 6 ΚΤΕΛ ενώνονται και δημιουργείτε το ΕΚΤΕΛ μια και βλέπετε ειχαν αρχίσει να μειώνονται τα κερδη .
1976 Ζητάει το κράτος να αλλάξουν το τροχαιο υλικο .
1977 Καυγας μεγαλος και η τότε κυβέρνηση αποφασίζει να νομοθετήσει και φέρνει τον περιφημο νομο 588 / 77 και ιδρύει την Ε.Α.Σ. αφαιρώντας τις άδειες απο τους ιδιοκτήτες τους και βέβαια με το αζημιωτο . ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ (το μεγαλο φαγοποτι ) .
1992 Με τον νομο 2078 / 92 η Ε.Α.Σ. γίνετε Σ.Ε.Π. και οι άδειες δίνονται πάλι σε ιδιώτες δωρεαν ( παρε κοσμε τσαμπα ) .
1993 Με τον νομο 2175 / 93 αγοράζει πάλι το κράτος τα λεωφορεία ( ενώ τα έδωσε τσαμπα ενα χρονο πριν τώρα τα πλήρωσε να τα παρει πισω διαλυμένα αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση με τα λεφτά των φορολογουμένων παιζει και κανείς δεν τιμωρείται το άσυλο βλέπετε ) .
Αλλαγές έχουμε επίσης το 1998 το 2004 και βεβαια ολα αυτα έφτασαν τον κομπο στο χτενι και το ελειμα στης συγκοινωνίες στα υψη .
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ
ΟΙ ΛΕΓΌΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΦΕΛΙΑΣ ΜΑΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΊΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ ΚΆΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου